söndag 12 februari 2012

Pyjamas

Hittade detta fina tyget med cupcakes på Stoff och Stil och tyckte det passade perfekt till storasyster. Både hon och jag tycker om att baka så jag anade att hon skulle gilla det. Jag hade tänkt mig ett nattlinne men storasyster ville hellre ha en pyjamas.
Storasyster hade frågat flera dagar och velat att vi skulle sy hennes pyjamas ihop så idag försökte jag sy med alla tre barnen runt köksbordet. Ingen total harmoni direkt snarare kaos.
Efter ett antal avbrott var den äntligen färdig, 2 minuter i 8 på kvällen. Men när storasyster tar på sig den upptäcker vi ett hål i ärmen. Tur lillebror hade gått och lagt sig för annars hade jag varit riktigt arg på honom. Han är helt omöjlig med saxar och måste fått tag i ärmen när jag höll på med något annat.

 

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh såå söt! Jag blir alltid lika imponerad! Kram P